Kljub temu, da se minister za infrastrukturo Peter Gašperšič z ekipo danes hvali, da mu je uspelo uveljaviti zakon o drugem tiru, kar bi pomenilo začetek izgradnje tega prepotrebnega projekta, je treba jasno povedati, da je ravno on začel ministrski mandat z razvpitim stališčem, da drugega tira preprosto ne rabimo. Vse, kar je temu sledilo, lahko štejemo za zaviranje začetka gradnje drugega tira, še zlasti pri vsiljevanju zakona, ki je v taki obliki dolgoročno škodljiv za slovensko gospodarstvo in državno prometno neodvisnost.

Gospoda ministra in njegovo ekipo spominjamo, da bi drugi tir morali in tudi lahko začeli graditi pred štirimi leti, brez zakona, ki je podlaga za netransparentno vodenje ključnega državnega infrastrukturnega projekta, nerazumen vstop madžarskega kapitala preko tajnih meddržavnih sporazumov ter izčrpavanje slovenskih gospodarskih družb in avtoprevoznikov. Če bodo Madžari z minimalnim vložkom postali solastniki upravljavskega podjetja 2TDK in redno črpali dividende, bodo Luka Koper, Slovenske železnice, avtoprevozniki in drugi logistični operaterji le vplačevali nov davek na državno infrastrukturo in s tem slabšali svojo konkurenčnost v mednarodni logistični verigi. Problem bo nastal, ko bodo že danes veliki apetiti države Luki Koper in drugim družbam zmanjšali možnosti za vlaganje v razvoj in zaposlovanje.

Na srečo se je ministru Gašperšiču in njegovemu sekretarju Juretu Lebnu, pripravljavcu tajnih meddržavnih sporazumov, iztekel rok trajanja. Slovenske volivke in volivci so na volitvah sporočili, kaj si mislijo o modelih izčrpavanja slovenskih podjetij in zaposlenih ter izgube nacionalne suverenosti in konkurenčnosti nad prometno infrastrukturo na račun pokoravanja interesom tujega kapitala.

Sindikat žerjavistov pomorskih dejavnosti Luke Koper (SŽPD) si že vrsto let prizadeva za prepotrebno izgradnjo drugega tira in je še v času, ko se vladi ni niti sanjalo, da je drugi tir nujen državni prometni infrastrukturni projekt, v obsežni terenski akciji po Sloveniji zbral več deset tisoč podpisov podpore za realizacijo tega projekta.

SŽPD si bo za izgradnjo dvotirne proge na relaciji Koper-Divača prizadeval tudi v bodoče in zastopal prepričanje, da za izgradnjo drugega tira ne rabimo slabega zakona. Izpostavljamo, da so se vse politične stranke, z izjemo odstopljene vladajoče, jasno izrekle o škodljivosti zakona o drugem tiru, kot sta ga pripravila odhajajoča minister in sekretar. Pričakujemo zato, da bo prvi projekt bodoče vlade takojšen začetek projekta izgradnje dvotirne proge Koper-Divača ter ukinitev škodljivih določb zakona.