2. TIR JE IN MORA BITI VELIKO CENEJŠI

SHEMA, KI JO PREDLAGAMO NE ZAHTEVA ZADOLŽEVANJA DRŽAVE IN NE POMENI NOVEGA ¨TEŠA 6¨

SEDANJA CENA JE NAMERNO POSTAVLJENA, Z NAMENOM USTVARJANJA NASPROTNIKOV 2. TIRA IN KONFLIKTA, TA ČAS PA SE LUKA PRODAJA. MILIJARDE ZA BANČNE LUKNJE NISO IZZVALE UPORA LJUDSTVA, DENAR ZA 2. TIR PA JE PREDMET NEDOPUSTNEGA ZADOLŽEVANJA! A MISLIMO, DA JE TO SLUČAJNO?

Jasno je, da smo zaposleni v Luki Koper najbolj zainteresirani za obstoj in uspeh pristanišča. Potem so tudi prebivalci primorske regije, ker je Luka Koper že skoraj edino zdravo podjetje, ki generira posle in službe v povezavi z lastnim poslovanjem in je tudi dober zaposlovalec (40 – 50 novih zaposlitev letno). Zavedamo se, da je težko pojasniti vsej Sloveniji, da je Luka Koper zelo pomemben generator gospodarstva za celotno državo, ker politika sistematično zavira in zaničuje razvoj in zato tudi omenjeni pozitivni vpliv. A to, da ta dober vpliv je, ni dvoma. Če država zgradi novi tir (v bistvu bi morala kar dva – cena dveh tirov je 1,4 cene enega), bo razcvet gospodarstva in rast standarda okoliških prebivalcev in cele Slovenije zelo opazen. Kot kaže nam tega politiki ne smejo dovoliti! Za nas so predvideli hlapčevstvo!

ZBUDIMO SE LJUDJE, SAMI SI KROJIMO PRIHODNOST!


(c)2012-2016 Sindikat žerjavistov pomorskih dejavnosti Old Paper by ThunderThemes.net